Aspie-barn

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Elli Fahlén - 14 augusti 2014 16:32

 

Då var man hemma igen efter en otrolig dag i Farsta. Sprang omkring i olika butiker och lyckades hitta Wilma på Gina Tricot också ;)

Har faktiskt en del bilder från idag också, så tänkte dela med mig av ett par stycken :)


Jag och Fillan ;D



Jag och Nicole <3

 

Jag, Filippa och Nicole, tyckte att den blev bättre i svartvitt ^^

 

Valde att ta med den här bilden på mig, som Filippa har fotat, men redigerade halvkraftigt då jag inte var nöjd med hur jag såg ut xD

 

Nicko, redigerade den lite annorlunda också ^^

 

Förlåt, Filippa.. Men var typ tvungen att lägga upp den xD Säg till om jag ska ta bort den! <3

 

Fotade den här blomman på vägen hem. Kalla mig galen, men jag gick från Farsta till Skogås x'D

 

Nån har lyckats glömma sin sandal i busskuren, den var uppställd lite snyggt på bänken när jag passerade. Stackarn.. Min tanke är dock hur man kan glömma sin sko!?

 

Och här vill de på äldreboendet att man inte ska köra moppe/mc eller bil in i deras träd. Makes sense...

 

Vart är de när man behöver de??.. Passerade min mormors hus på vägen hem, och tänkte Varför inte stanna till där? Fylla på vätskan, kanske lite energi. Men så är hon inte hemma... -.-

 

Hittade den här intressanta stenen i vattnet. Nån har byggt upp lite stenar ovanpå en större sten och sen placerat en svensk flagga i mitten av allt. Trodde först det var nån stock som det var uppbyggt med stenar ovanpå och så hade man placerat svenska flaggan i, men så var det inte.

  


Hoppas ni också har haft en underbar dag idag :D Det var verkligen superkul att få hänga med bästa brudarna i Farsta idag ^^ 

 

Av Elli Fahlén - 14 augusti 2014 09:09

 

Go' morron alla finisar där ute!

Idag ska jag träffa kompisarna Filippa och Nicole. Jag kommer ha kameran med mig och jag hoppas på att få med mig något material som jag kan dela med mig av här på bloggen till er :)

Jag vet inte riktigt vad vi kommer göra, men det diskuterades bad, dock är det inte mer än 20 grader i luften här, så vet inte om jag vill bada då..


Men men, hoppas att alla där ute får en underbar dag!


Hehe, delar med mig av en bild från semestern i Budapest ;)

 

Det är egentligen min pappa - Tomas Ekroth - som är fotografen, men satte mitt namn på den ändå :3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad liten sak på 17 år. Jag älskar hundar, musik, att teckna, och såklart min kära pojkvän :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Translate

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards