Aspie-barn

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Fira

Av Elli Fahlén - 10 januari 2015 17:13

Då har man firat sin födelsedag igen. Den här gången fick jag en blombukett, två böcker på nästan 1000 sidor var, två chokladkakor med 1D-stickers i förpackningen och ett objektiv till min kamera.
Är väldigt nöjd. Fixades två tårtor också.

Nu när jag har fått allt för den här stunden så ska jag kolla på vad jag vill göra för mina pengar. Förmodligen blir det en ny mobil, om jag får välja, men vi får se.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elli Fahlén - 30 juli 2017 09:17

  Det finns väldigt många frågor som utomstående, men också aspie-personer själv, har. Jag tänkte lista några av de och ge svar på de utifrån min egen erfarenhet och mitt eget perspektiv. Alla svaren jag skriver behöver inte stämma med hur det ä...

Av Elli Fahlén - 5 juli 2017 22:41

    Då har man jobbat i totalt tre dagar på sommarjobbet nudå. Eller, egentligen var första dagen inget märkvärdigt, vi lekte lekar för att lära känna varandra och gick på en liten rundvandring i området för att titta på olika platser vi skulle ...

Av Elli Fahlén - 13 augusti 2015 13:57

    Jag har fotat så himla mycket sen jag skrev sist, och helst skulle jag vilja dela med mig av ALLT, men det inser även jag att det kommer vara för mycket. Så nu har jag försökt välja ut några av de bättre bilderna :)   Katten Zingo   ...

Av Elli Fahlén - 31 januari 2015 10:48


  Då var det lördag, en "mamma-lördag" vilket innebär att alla 4 syskon är hemma. Oftast ganska jobbigt. Som tur är så har jag ju mitt eget rum att stänga in mig på och jag är borta lite mer än en timme varje lördag eftersom jag har dans i en tim...

Av Elli Fahlén - 30 januari 2015 19:31

    Nu är det så att jag struntar fullständigt i vilka som läser det här. I sexan blev jag placerad i en väldigt jobbig situation för ett inlägg jag skrev på en gammal blogg, men nu struntar jag fullständigt i om jag hamnar där igen. Jag komme...

Presentation


Jag är en glad liten sak på 17 år. Jag älskar hundar, musik, att teckna, och såklart min kära pojkvän :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Translate

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar


Skapa flashcards