Aspie-barn

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Dålig dag

Av Elli Fahlén - 15 oktober 2014 21:54

[Bild]

Idag har varit en riktigt dålig dag..
Förra veckan var det nämligen tänkt att vi skulle åka in till stan och presentera ett grupparbete vi arbetat med tidigare. Dock blev det inställt på grund av dåligt väder. Istället åkte vi idag, mer eller mindre oväntat..
I mer än 4 och en halv timme fick jag gå runt i stan med en ryggsäck, som jag var tvungen att ha med mig för matsäckens skull -.- jag fick inte heller sitta ner något, med undantag för en 20-minuters lunchrast, wow..
När vi slutligen började röra oss hemåt så hade jag ont i axlar, höfter och fötter, jag var mer eller mindre iskall och var extremt trött. "Skönt att få komma hem och vila nu" tänkt jag. Men där tåg jag allt fel, för vi skulle tillbaka till skolan och ha den sista lektionen, dom är 1 timme och 40 minuter lång, suck.. Dock fick jag inget gjort då, var extremt trött, och då blir jag väldigt grinig och känslosam, så satt och grät typ halva lektionen och försökte vänta ut den sista halvan av lektionen.

Det som nästan stör mig mest är nog att jag har gjort hela grupparbetet själv också, ingen i gruppen var intresserad av att hjälpa till och om läraren säger till så sätter de sig ner vid bordet i högst 5 minuter och sen är de uppe och flänger och gör annat igen..
Så mycket jobb och slut för att få ett arbete klar i tid, men för att få så lite utdelning för det, trist..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elli Fahlén - 30 juli 2017 09:17

  Det finns väldigt många frågor som utomstående, men också aspie-personer själv, har. Jag tänkte lista några av de och ge svar på de utifrån min egen erfarenhet och mitt eget perspektiv. Alla svaren jag skriver behöver inte stämma med hur det ä...

Av Elli Fahlén - 5 juli 2017 22:41

    Då har man jobbat i totalt tre dagar på sommarjobbet nudå. Eller, egentligen var första dagen inget märkvärdigt, vi lekte lekar för att lära känna varandra och gick på en liten rundvandring i området för att titta på olika platser vi skulle ...

Av Elli Fahlén - 13 augusti 2015 13:57

    Jag har fotat så himla mycket sen jag skrev sist, och helst skulle jag vilja dela med mig av ALLT, men det inser även jag att det kommer vara för mycket. Så nu har jag försökt välja ut några av de bättre bilderna :)   Katten Zingo   ...

Av Elli Fahlén - 31 januari 2015 10:48


  Då var det lördag, en "mamma-lördag" vilket innebär att alla 4 syskon är hemma. Oftast ganska jobbigt. Som tur är så har jag ju mitt eget rum att stänga in mig på och jag är borta lite mer än en timme varje lördag eftersom jag har dans i en tim...

Av Elli Fahlén - 30 januari 2015 19:31

    Nu är det så att jag struntar fullständigt i vilka som läser det här. I sexan blev jag placerad i en väldigt jobbig situation för ett inlägg jag skrev på en gammal blogg, men nu struntar jag fullständigt i om jag hamnar där igen. Jag komme...

Presentation


Jag är en glad liten sak på 17 år. Jag älskar hundar, musik, att teckna, och såklart min kära pojkvän :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Translate

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards