Aspie-barn

Alla inlägg under september 2014

Av Elli Fahlén - 13 september 2014 11:46

Idag fyller Niall Horan 21, vet att han inte kommer läsa det här, men ville ändå skriva det ;)

Av Elli Fahlén - 7 september 2014 22:02

Idag har jag varit ute i princip hela dagen. Först så var jag och pappa iväg och delade ut lappar och ormspel för Drevvikenpartiet, vi delade i 4 hus på Korpstigen, medan Fanny och Ashti delade i två hus på torget i Trånkan.
Sen åkte hela ligan iväg till Farsta och då gick Ashti och tränade medan jag, pappa och Fanny käkade på McDonald's - åt en cheeseburgare, 6-pack kyckling, en liten cola och en liten frappé. Sen gick vi in på H&M, hittade ett par ASSNYGGA byxor, men de var för stora... Hittade inget annat, då då fick det vara.
Men pappa köpte i alla fall Minecraft till Xbox för mig och Fanny!!

Men nu behöver jag sova, så go' natt på er! :)

Och jag hittade en kundvagn i busskuren, vet några som vet vad det handlar om, och ni vet vilka ni är ;)

Slutligen bjuder jag på en "jättevacker" bild också x)

Av Elli Fahlén - 7 september 2014 00:18

Igår (lördag 7/9) drog dansen äntligen igång för den här terminen! Det var verkligen jättekul att få kliva in i gymnasiets aerobicssal och göra något som jag verkligen tycker är roligt.
Den här terminen går jag två grupper - Jazz-teknik och Jazz'n'show. Båda extremt roliga och nu mer givande än någonsin för mitt självförtroende, då jag inte längre har några vänner i gruppen, men kanske kan göra mig nya vänner ;)
Det absolut roligaste är att vi på Jazz-tekniken kommer få uppträda med bl.a låten Let it go!!! Tror det kommer vara något utöver det vanliga :D

Men men, jag är rätt trött och borde egentligen sova nu..

God natt!
XOXO ?

Presentation


Jag är en glad liten sak på 17 år. Jag älskar hundar, musik, att teckna, och såklart min kära pojkvän :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Translate

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards