Aspie-barn

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Elli Fahlén - 10 oktober 2014 12:36

1. Min säng
2. Min byrå
3. Mitt skrivbord

______________

Både idag och igår har varit extremt rörigt och jobbigt..
Igår kom jag till skolan och hade ont i magen och var JÄÄÄÄÄÄTTETRÖTT. På rasten efter första lektionen halkade jag i korridoren och slog i mig ganska hårt i stengolvet, enligt "vittnen" var jag nära på att slå i huvudet i en bänk precis bredvid mig, men samtidigt; hade det inte varit för bänken hade jag slagit huvudet i golvet -.-
Vi gick ner till skolsyster, för att kolla att det inte var någon fara, men hon var inte ens där.. Vi gick tillbaka en timme efter olyckan och då var hon där, men hon ställde bara frågan "Vad tänkte du att jag skulle göra?"..

Det bra med dagen var att vi fick sluta tidigare.


Idag är det bara allmänt dåligt. Det är fredag - vilket är skönt - men det är ALLDELES för många läxor, man vet liksom inte vart man ska börja..
Men ska gå ut med Lilly idag, ska bli kul! Kanske får hon träffa Nemo också ;)

Presentation


Jag är en glad liten sak på 17 år. Jag älskar hundar, musik, att teckna, och såklart min kära pojkvän :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Translate

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards